Portfolio

Vizualni identitet: Gardenland

vizualni identitet: gardenland

Vizualni identitet i promotivni materijali

Klijent: Gardenland – usluge održavanja i uređenja zelenih površina

Godina: 2022.

Iz ljubavi prema prirodi…

Mlada i ambiciozna ekipa okupljena je iza brenda Gardenland. Prije svega zabavno, kako i zvuči, ovaj brend predstavlja vrijednu ekipu koja se bavi hortikulturom (održavanjem i uređenjem zelenih površina). Iz ljubavi prema prirodi svakom krajobraznom projektu pristupaju s puno pažnje. U procesu građenja vizualnog identiteta, priznajem, škicnula sam preko živice i promatrala kako dečki sade bilje i njeguju travnjake: pedantno, predano i s osmjehom.

 

vizualni identitet: gardenland

Sve ima svoje značenje…

Znak kombinira 4 elementa koja su neophodna za njihov rad: sunce, vodu, zemlju (lišće-humus), biljke i rad (dlan koji dodiruje krošnju). Sve je uokvireno razigranom tipografijom koja rahlom teksturom podsjeća na zemlju, a vitice se skladno uvijaju poput ukroćene živice.

dizajn vizitke: Gradenland
dizajn promotivnog materijala: Gradenland

Odvaži se biti drugačiji!

Za Gardenland je osmišljen čitav vizualni identitet iz start paketa za male biznise. I ti pokrećeš svoj biznis? Želiš vizualno biti atraktivniji, pamtljiviji i suvremeniji  – javi se Montici, jer samo oni hrabri dolaze do vrha!

Dizajn radne odjeće: Gardenland
Dizajn ambalaže: šalica

jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!

Jesi li spremna osvojiti vrh uspjeha?

Jesi li spremna osvojiti vrh uspjeha?

jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!