º predstavljanje projekta •

Gardenland

Brend Gardenland okuplja mladu i ambicioznu ekipu koja je strastvena prema hortikulturi. U srcu svega, Gardenland nije samo ime – on predstavlja tim posvećen uređenju i održavanju zelenih površina. Svaki pejzažni projekt izveden je s pažnjom koja proizlazi iz iskrene ljubavi prema prirodi.

Pri oblikovanju vizualnog identiteta, moram priznati da sam se povukla iza živice kako bih promotrila kako Gardenland ekipa radi. Njihova pedantnost, predanost i osmijeh dok rade bili su inspiracija. Gardenland nije samo posao, to je način života koji se manifestira kroz naš njihov rad i odnos prema svakom zelenom kutku koji oblikuju.

Za Gardenland smo stvorili sveobuhvatan brending paket koji obuhvaća glas brenda, ime, logo i vizualni identitet, promotivni grafički materijal, društvene mreže te web stranicu.

Logotip kombinira četiri ključna elementa koja su od suštinskog značaja za djelatnost tvrtke: sunce, vodu, zemlju (reprezentirano lišćem i humusom) te biljke, zajedno s elementom rada (simboliziran dlanom koji dodiruje krošnju).

Dizajn logotipa okružuje živahna tipografija koja asocira na rast i prirodnu dinamiku. Tekstura tipografije blago podsjeća na zemlju, dok su vitice stilizirane kako bi simbolizirale uređeno rastinje. Kombinacija ovih elemenata stvara uravnotežen i privlačan logotip koji odražava prirodu, profesionalnost i živost tvrtke.

dizajn vizitke: Gradenland
vizualni identitet: gardenland
Dizajn ambalaže: šalica
dizajn promotivnog materijala: Gradenland
Dizajn radne odjeće: Gardenland

Jesi li spremna
osvojiti
vrh uspjeha?

...jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!