• FAQ •

Na jednom mjestu

º UPUTE: Klikom na limun dobivaš odgovor! º

Kako će izgledati naša suradnja?

Suradnja je podijeljena u nekoliko faza. Vodim te korak po korak!

1. Upit ili upis na listu čekanja
Ispuni kontakt obrazac i poslat ću ti e-poruku da dogovorimo besplatni online poziv u trajanju od 30 minuta. Pričat ćemo o tvom brendu, opcijama suradnje, paketima te terminu početka. Tu sam da ti odgovorim na tvoja brend pitanja.

2. Detaljna razrada ponude i faze rada
Poslat ću ti prijedlog ponude s detaljnom razradom svake stavke.

Nakon odabira idealnog paketa iz ponude dogovaramo opciju i način plaćanja te uplatom depozita rezerviraš svoj termin u mom kalendaru.

3. Portal za klijente
Pozvat ću te na naš zajednički online portal gdje ćeš pronaći sve u vezi s projektom. Tamo će te dočekati detaljna anketu kojom se pobliže upoznajem s brendom.

Na platformi ćeš pratiti sve korake mog rada i tamo ćeš moći podignuti ili skinuti sve potrebne materijale.

4. Strategijski poziv
Nakon što ispuniš anketu u dogovorenom terminu (najčešće tjedan dana prije mog kretanja s projektom) sastat ćemo se online na strateškoj sesiji kako bismo jasno identificirali što tvoj brend čini drugačijim, koja je tvoja idealna publika, što želimo iskomunicirati.

5. Kreativni smjer
Nakon što je strategija brenda odobrena, počinjem raditi na ploči raspoloženja (moodboard). Istražujem tržište i konkurenciju. Upotrijebit ću slike s tvoje Pinterest ploče za izradu ploče raspoloženja i objasniti predloženi smjer brenda.

6. Dizajn i razvoj
Moj najdraži dio! Uložit ću svoje vrijeme, energiju, znanje i kreativnost u tvoj brend, stvarajući najbolji koncept i viziju tvog poslovanja.

U ovoj fazi ti predstavljam rješenje.

7. Poboljšanja
Svaki projekt uključuje jedan do dva kruga dorade (ovisno o paketu). Poboljšanja nisu potpune promjene smjera. To su prilagodbe malih dijelova dizajna brenda tzv. korekcije.

8. Lansiranje
Najuzbudljiviji dio za obje strane! Isporuka materijala i bodrenje na putu uspona!

Dobit ćeš sve potrebne alate i materijale (video i pisane upute) da svoju novu marku predstaviš svijetu. Nakon što podmiriš ostatak računa, sve tvoje datoteke bit će predane putem platforme na kojoj radimo.

 

Putem kojeg kanala komuniciramo?

Radno vrijeme studija je od 9-16 sati od ponedjeljka do petka. Kako bi stvari bile na jednom mjestu komuniciramo isključivo e-mailom i našom online platformom. Također, u pakete su uključeni i strategijski online pozivi, a ukoliko se pokaže da nam je potreban dodatan online poziv – zakazat ćemo ga.

Radite li samo logo?

Ne, logotip je samo jedan element identiteta branda i učinkovito će funkcionirati samo ako je ukorijenjen u strategiji. Logo je identifikator, ali kombinacija elemenata dizajna čini vas prepoznatljivim čak i kada vaš logo nije tu.

Zaista vjerujem da je puni vizualni identitet branda ključ uspjeha budući da kombinira strategiju i vizualne elemente koji su temeljito istraženi i razvijeni kako bi zajedno funkcionirali kao cjelina i kako bi ispričali vašu priču i privukli vašu ciljnu skupinu. Vaša publika neće kupovati od vas zbog logotipa, ali će kupovati od vas ako im pružite iskustvo i emociju.

Kolika je cijena mog paketa?

Svaki pojedini paket je individualno izrađen točno za vaše potrebe i ciljeve. Ako ste zainteresirani za suradnju s nama, razgovarajmo bez obaveze kupnje. Ispunite naš upitnik i zakažimo besplatan poziv.

Cijena svakog pojedinog paketa ovisi o odabranim stavkama u paketu.

Sami slažete paket ovisno o tome što vam treba. U potpunosti su personalizirani.

Primjerice MONTE FULL BRANDING PAKET:
Logo & vizualni identitet može biti:
Instant Branding Kit /ili/ Start /ili/ Premium iz paketa usluga iz Logo i brend dizajna.
Dizajn i izrada web stranice može biti: Landing stranica / Web stranica s više podstranica / Webshop
Brendiranje društvenih mreža
Dodatni grafički materijal

Kako se vrši plaćanje?

Odnosi se na sve pakete.

PAY IN FULL
Plaćanje 100%. Čim prihvatite ponudu i potpišete ugovor, možete podmiriti račun i usredotočiti se na zabavne zadatke koji su pred vama!

50:50
Pola izosa plaća se nakon što prihvatite ponudu i potpišete ugovor kao rezervaciju temrina, a 50% iznosa plaćate nakon što projekt završi a prije dobivanja originalnih dokumentara ili lasnsiranja web stranice.

Po dogovoru
Naravno da postoji i opcija plaćanja po dogovoru. U nekoliko rata. Svakako se određeni postotak uzima prije početka projekta.

Koliko se čeka na dovršetak projekta?

Trajanje projekta ovisi o odabranom paketu i stavkama iz paketa. Može trajati od 1 tjedna do 3 mjeseca i više. Rok trajanje i faze svakog projekta dobivate u sklopu ponude gdje će vam jasno biti razrađeno koji su zadaci i obaveze s rokovima.

Kada možemo krenuti raditi s tobom?

Obično sam rezervirana (bukirana) 2-3 mjeseca unaprijed, ali to može varirati tijekom godine. Ako imate hitan datum pokretanja, slobodno to navedite u obrascu za upit. U tom slučaju mogu vidjeti koje su nam opcije i što mogu učiniti da se postupak ubrza.

Kako možemo nastaviti našu suradnju?

Jednom kada kliknemo naša suradnja ne prestaje i ne mora prestati. Postajem vaš vanjski grafički dizajner ili web dizajner koji održava stranicu (unosi novi sadržaj, mijenja elemente, dodaje nove stranice na stranici).

Primjerice, ako sam vam radila Logo & vizualni identtiet, uvijek mi se možete javiti s nekim dodatnim grafičkim materijalom za kojeg vam treba dizajn.

Do vrha možemo samo zajedno!

Je li klijent uključen u projekt?

Da! Odgovornost je obostrana i suradnja je ključ uspjeha. Biti ćeš uključena u svoj brand preko strategijskih poziva i platforme putem koje ćeš dobiti svoje zadatke (npr. ispunjavanje ankete, slaganje Moodboarda, prilaganje fotografija i teksta za web).

• KONTAKTIRAJ ME •

Nisi pronašla odgovor?

Ne brini, napiši mi e-mail i odgovorit ću ti u najkraćem mogućem roku.

Tu sam za tebe!