Portfolio

(re)Branding: Bodulka design

Rebrandiranje i stvaranje vizualnog identiteta

Klijent: Bodulka design

Godina: 2022.

Vjetrom nošena emocija…

Emotivno sjećanje na davna vremena suživota s prirodom i života od mora. Jednostavne konture stare barke “Bodulke” dočaravaju njenu poletnost, neuhvatljivost i pokretnost. Vjetrom nošena preko valova koje čine slova B-d-l-k. Kaligrafski font doprinosi tradicionalnom šarmu, eleganciji, daje ozbiljnu notu i luksuznost čitavom brendu. Jednostavnost i starina, prirodne pastelne boje Jadrana u korelaciji su s korištenim prirodnim materijalima kod izrade suvenira “Bodulka”.

Biti konzistentan odraz je profesionalnosti

Cjelokupan vizualni identitet okupljen je u knjizi grafičkih standarda. Vizualni identitet je skup svih vizualnih obilježja brenda koja su dosljedna, konzistentna i prepoznatljiva, a čine ga: logotip (horizontalni, vertikalni, znak), paleta boja, tipografija, ilustracije/ ikone, grafička sredstva (teksture, uzorci, dekoracije) primjene vizuala u različitim medijima: u tisku (promotivni materijali), na digitalnim medijima (web stranica), u prostoru, na vozilima, na odjeći, na dizajnu pakiranja, na društvenim mrežama itd.

knjiga grafickih standarda
knjiga grafickih standarda

I plovi, plovi mala barka…

Ovo dolje ti je jasniji primjer zašto ti treba brendiranje (a ne samo logo) jer u brendiranju osim boja, dobiješ tipograifju, primjenjivost, cijeli vizualni identitet brenda kojeg pretačeš kroz grafički odnosno promotivni materijal, web stranicu, društvene mreže i dr. Bodulka je odabirom Brending paketa dobila dizajn vizitke i kartice zahvale u obliku razglednice – kartoline. 

Brending: Bodulka design
Brending: Bodulka design
Brending: Bodulka design
Brending: Bodulka design
Brending: Bodulka design

jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!

Jesi li spremna osvojiti vrh uspjeha?

Jesi li spremna osvojiti vrh uspjeha?

jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!