º predstavljanje projekta •

Redizajn web stranice za psihoterapeute

Lea Ivančić Žic je psihoterapeut i logoped čiji brend ima bitan cilj – podržati neurodivergentne žene da prepoznaju, pigrle i koriste snage svoje neurodivergentnosti i iscijele traume iz emocionalno nezrelih odnosa kroz humor, zaigranost i kreativnost. Kako se tu radi o osobnom brendu, bilo je bitno kroz razne elemente i boje prikazati Leinu jedinstvenost, stručnost, pristupačnost, vedrinu i autentičnost.

Cilj ovog redizajna bio je transformirati brend na način da jasnije odražava Leinu misiju i vrijednosti. Rezultat je prepoznatljiv, konzistentan i topao brend koji razonira s Leinim idealnim klijenticama – neurodivergentnim ženama koje traže transformaciju i iscjeljenje.

Redizajn vizualnog identiteta i logotipa:

Prvi korak bio je redizajniranje logotipa uz zadržavanje ključnih elemenata – slovo “L” i simbol feniksa – jer oni odražavaju Leinu osobnost, transformaciju i svjetlost. U logo su dodane nijanse tirkizne boje, koja simbolizira mir, lakoću i psihoterapiju, čime smo stvorile balans s postojećim toplim tonovima narančaste i smeđe, koji simboliziraju energiju i snagu. Serifna tipografija logotipa cjelokupnom dizajnu daje dozu profesionalnosti, a moderan sans-serif font donosi jasnoću i balans zakrivljenim elementima.

Vizualni elementi:

Prije: Vizualni elementi su bili jednostavni, s manje dinamike u pozadini.

Poslije: Uvedeni su zakrivljeni grafički elementi inspirirani valovima, što dizajnu donosi pokret i toplinu.

Struktura web stranice i CTA:

Prije: Tekstualni elementi su bili prisutni, ali vizualno nisu bili dovoljno istaknuti. Pozivi na akciju (CTA) nisu imali dovoljno kontrasta u odnosu na ostatak stranice.

Poslije: Poruke su sada vizualno bolje istaknute kroz korištenje „bold” i „italic” riječi za ključne fraze kako bi se dodatno privukla pažnja na bitne poruke. Gumbići za akciju (CTA) su naglašeni koristeći jarku narančastu boju koja prirodno privlači pogled, dok jednostavan, moderan sans-serif tekst održava ravnotežu između stručnosti i pristupačnosti = bolje korisničko iskustvo.

Struktura stranice je unaprijeđena uvodnim sekcijama koje odmah privlače pažnju, popisima koji jasno naglašavaju bitne točke, te sekcijama s jasnim prijelazima i jasno definiranom hijerarhijom sadržaja. A CTA sekcija ne nedostaje. 🙂

PrijePoslije
PrijePoslije
PrijePoslije
Dizajn web stranice
Dizajn web stranice
Dizajn web stranice
Dizajn web stranice

Jesi li spremna
osvojiti
vrh uspjeha?

...jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!