º predstavljanje projekta •
Momento studio
Za ovaj projekt dizajnirali smo:
🚀 Logo & vizualni identitet
🚀 Web stranicu
🚀 Grafički online i offline materijal
Foto studio Momento nije kao svaki drugi foto studio. Fotoaparat je u rukama Sande, fotografkinje koja će tvoju viziju pretvoriti u stvarnost. Kroz svoj objektiv bilježi jedinstvenost snažnih poduzetnica koje su povezane s prirodom, orijentirane na održivost i kulturu, te žele mijenjati svijet – na bolje.
Nakon dvije godine poslovanja, Sanda mi se opet javila s odlukom o redizajnu brenda jer je odlučila osvojiti nove vrhove. Ovaj odvažan ORGANSKI brend utjelovljuje balans, nježnost, odlučnost i snagu. Kao što Sandra fotografiji pristupa s nježnošću, empatijom i razumijevanjem, tako sam i ja pristupila redizajnu ovog brenda – kako bih kroz oblike i elemente komunicirala Sandrinu viziju.
Objašnjenje vizualnog i verbalnog identiteta
Najveći naglasak redizajna ovog brenda je na slobodi, odvažnosti, organskim elementima i nježnim, zemljanim tonovima.
Logo: Tri kruga apstraktno dočaravaju i precrtavaju leću objektiva. Krugovi su ritmično posloženi i djeluju umirujuće. Redizajnom, znak je postao organski, prirodniji i spontaniji kako bi oblikom rezonirao sa slojevitošću brendova s kojima Memento posluje.
Tipografija: Tipografski dio loga je sofisticiran, rukopisni, romantičan, čitak, ženstven, bold – odvažan. Sadrži elemente koji su stilski usklađeni sa znakom. On može stajati sa i bez znaka. Rukopisni/ modificirani font u riječi Momento dočarava poletnost, neuhvatljivost i donosi dozu ženstvenosti i romantičnosti. Tipografija u riječi studio donosi prozračnost i stabilnost.
Primjer intervencije u tipografiju: Tipografija s detaljima – završecima koji su blago zaobljeni kako bi odgovarali linijama znaka – tanki i deblji završeci.
Paleta boja: Boje korištene u dizajnu su tople i zemljane, naglašavajući osjećaj uzemljenosti i mira.
Oblici i grafički elementi: Blago zaobljeni elementi doprinose osjećaju udobnosti i mekoće – podrške, stabilnosti, ugode.