º predstavljanje projekta •
Svakom loncu poklopac
“Svakom loncu poklopac” je brand i profil hrabre mame jednog veselog dječaka. Dječaku je s 8 mjeseci dijagnosticiran je atopijski dermatitis zbog čega je godinama bio na restrikcijskoj prehrani. Njegova je majka provela sate u kuhinji i uspješno poklopila lonac svima onima koji su rekli da nikad ne bi mogli tako kuhati, svima onima koji su rekli da će dječak biti gladan i svima onima koji su rekli da će jesti stalno tri ista jela.
Misija “Svakom loncu poklopac” je demistificirati činjenicu da je prehrana s restrikcijama dosadna. Zahtjevna je, ali nije dosadna, baš kao i novi vizualni identitet.
Kao i šareni recepti, vizualni identitet odražava svojom razigranošću, dječjom naivom i bojama. Znak lonca i poklopca referira se na sam naziv brenda i zbog tih simbola ima status kulinarskog profila. Vizualni identitet je šaren i veseo zbog čega će privlačiti poglede, isticati se u masi kulinarskih profila.
Unutar ilustracije, složen je zaigrani kombinirani natpis “svakom loncu poklopac” koji se poput različitih namirnica nalazi u loncu, a zajedno tvore savršeno skladno jelo. Natpis je postavljen između lonca i poklopca, a poklopac koji se nalazi iznad i vizualno poklapa natpis odnosno namirnice držeći tako sve pod kontrolom.
“Od srca ti hvala što si dodala svoj začin mojoj priči. Svakom loncu poklopac nastavlja dalje rušiti barijere i kuhati s užitkom!” – Hvala tebi, Irena, na kreativnoj slobodi.