º predstavljanje projekta •
Centar Proventus
Centar Proventus čini tim psihologa i psihoterapeuta koji žele dati svoj doprinos psihološkom rastu i razvoju svakog pojedinca – bilo da se radilo o osobi od dvije godine, petnaest ili pedeset pet godina ili pak stručnjaku koji želi usavršiti svoja znanja i vještine i tako pomoći drugima oko sebe. Osnovne usluge koje nude su savjetovanje i psihoterapija, te edukacije iz područja terapije igrom i transakcijske analize.
Centar Proventus već je imao uspostavljen vizualni identitet koji odražava njihove vrijednosti – toplinu, otvorenost i profesionalnost. Međutim, njihova stara web stranica nije pratila te vrijednosti. Glavni izazovi bili su:
-
Preopterećenost sadržaja: Stranica je imala previše informacija na brojnim podstranicama i padajućim izbornicima.
-
Loše korisničko iskustvo: Posjetitelji su teško pronalazili potrebne informacije, što je često rezultiralo frustracijom i napuštanjem stranice.
-
Neoptimizirani sustavi: Proces prijavljivanja na radionice i programe bio je neefikasan, što je dodatno otežavalo svakodnevne zadatke klijentica.
Cilj redizajna bio je osvježiti web stranicu, pojednostaviti njezinu strukturu i učiniti je intuitivnom i ugodnom za korištenje.
U redizajnu web stranice korišten je već prije definiran vizualni identitet brenda koji karakteriziraju:
- Paleta boja u nijansama ljubičaste i narančaste koja odiše toplinom, kreativnošću i profesionalnošću.
- Kružni grafički oblici koji simboliziraju povezanost, zajedništvo i podršku.
- Gradijentni efekti koji stvaraju osjećaj dubine i kretanja.
Na novoj web stranici, ovi su elementi korišteni kako bi se stvorilo toplo i intuitivno digitalno okruženje koje posjetiteljima pruža osjećaj dobrodošlice i povjerenja.
Redizajn strukture i korisničko iskustvo (UX/UI)
Struktura web stranice je reorganizirana i pojednostavljena. Umjesto kompleksnih padajućih izbornika i prevelikog broja podstranica, sadržaj je organiziran u kategorije koje korisnicima omogućuju intuitivnu navigaciju. Jasno označeni CTA (call to action) gumbi rezultiraju većim angažmanom posjetitelja, boljom konverzijom i boljim korisničkim iskustvom.
Optimizacija poslovanja
Jedna od najvažnijih komponenti ovog redizajna bila je integracija sustava za objavu radionica i sustava prijave na programe. Sustav za objavljivanje radionica omogućava klijenticama brzo i jednostavno dodavanje novih događaja. Njihovi klijenti se sada mogu direktno prijaviti na radionice putem stranice, što je pojednostavilo proces prijavljivanja i smanjilo potrebu za ručnim unosima. Automatizacija je klijenticama dala vremena da se usredotoče na ono što je bitno – stvaranje kvalitetnog, stručnog sadržaja.
Ovim redizajnom, Centar Proventus dobio je web stranicu koja održava vrijednosti brenda kroz dosljedan vizualni identitet, pruža odlično korisničko iskustvo zahvaljujući minimalističkom dizajnu i intuitivnoj strukturi, optimizira poslovanje integriranim sustavima za objave radionica i prijavu, te privlači posjetitelje svojom toplinom, jasnoćom i profesionalnim izgledom.