º predstavljanje projekta •

Branding za psihoterapeute

Nakon 5 godina uspješnog poslovanja, vlasnica brenda Želim znati došla mi je s jasnom misijom: level up brenda. Željela je redizajn koji će biti duboka transformacija, baš kao i sam proces kroz koji prolaze njezine klijentice – žene koje su predugo nosile tuđe terete, a sada su spremne poletjeti.

Naš cilj je bio stvoriti vizualni identitet koji komunicira snagu, ženstvenost i osobnu transformaciju, koji će je bolje povezati s idealim klijeticama, te podići brend na premium razinu kroz dizajn, boje, ton komunikacije i simboliku.

Redizajn vizualnog identiteta i logotipa:

Prije: Logo je bio prejednostavan, nije prenosio priču brenda niti je emocionalno komunicirao s publikom. Tipografija je bila neutralna, nije komunicirala toplinu, eleganciju, ni luksuz. Vizual nije sugerirao ni ekskluzivnost, ni dublju vrijednost koju brend nudi.

Poslije: Leptir je nit vodilja ovog rebrandinga. Novi logo brenda Želim znati inspiriran je leptirovim krilima, ali suptilno, u obliku apstraktnih linija koje u sebi nose simboliku transformacije, rasta i autentičnosti.

Elegantan serifni font naziva brenda komunicira ozbiljnost i premium kvalitetu, dok ime osnivačice suptilno podržava glavni identitet u manjem, modernom fontu.

Odabrane boje također simboliziraju rast i razvoj. Plave i bordo-smeđe simboliziraju prizemljenost, proces učenja i dubljih uvida, zatim one prelaze u svijetlije, toplije boje boje koje simboliziraju hrabrost, unutarnju transformaciju, ali i ranjivost, da bi na kraju završili na puderasto bijeloj boji koja donosi osjećaj lakoće i unutarnjeg mira, stvarajući prostor za rast i nježnost prema sebi.

Redizajn web stranice:

Web stranica zelimznati.hr je osmišljena kao digitalni prostor koji odražava temeljne vrijednosti brenda – rast, snagu i autentičnost. Dizajn je prozračan i umirujući, bez vizualnih distrakcija, što omogućuje korisnicama da se u sadržaju osjete viđenima, shvaćenima i podržanima. Leptir kao simbol transformacije suptilno je uključenu atmosferu stranice, bez doslovnih prikaza. Cjelokupni dojam je smiren, topao i siguran – baš kao i psihoterapeutkinja koja stoji iza ovog brenda.

Dizajn društvenih mreža:

​Uz novu vizualnu strategiju te web dizajn, osmišljen je i prepoznatljiv Instagram feed.
Dizajn objava strukturiran je tako da boje jasno odijeljuju različite teme: plava je za edukativne sadržaje, crvena za emocionalne poruke i izazove, bež i ružičasta za nježnost i podršku. Tipografija i kompozicija pažljivo su usklađene kako bi zadržale premium i smirujući dojam, a istovremeno bile čitljive i privlačne.

Ovim redizajnom svi online i offline vizualni elementi postaju dio jedinstvene, autentične priče povezane tonom, bojama i porukom, kako bi snažno i nježno rezonirala s idealnim klijenticama koje su spremne na osobnu transformaciju.

PrijePoslije
PrijePoslije
branding za psihoterapeute
knjiga standarda branda Želim znati
redizajn weba za psihoterapeute
Dizajn web stranice
Dizajn web stranice
dizajn instagram feeda za psihoterapeute
Dizajn web stranice
dizajn žiga za psihoterapeute
Dizajn web stranice

Jesi li spremna
osvojiti
vrh uspjeha?

...jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!