º predstavljanje projekta •
Branding za psihoterapeute
Za ovaj projekt dizajnirali smo:
🚀 Logo & vizualni identitet
🚀 Web stranicu
🚀 Šablone za društvene mreže
🚀 Grafički online i offline materijal
Nakon 5 godina uspješnog poslovanja, vlasnica brenda Želim znati došla mi je s jasnom misijom: level up brenda. Željela je redizajn koji će biti duboka transformacija, baš kao i sam proces kroz koji prolaze njezine klijentice – žene koje su predugo nosile tuđe terete, a sada su spremne poletjeti.
Naš cilj je bio stvoriti vizualni identitet koji komunicira snagu, ženstvenost i osobnu transformaciju, koji će je bolje povezati s idealim klijeticama, te podići brend na premium razinu kroz dizajn, boje, ton komunikacije i simboliku.
Redizajn vizualnog identiteta i logotipa:
Prije: Logo je bio prejednostavan, nije prenosio priču brenda niti je emocionalno komunicirao s publikom. Tipografija je bila neutralna, nije komunicirala toplinu, eleganciju, ni luksuz. Vizual nije sugerirao ni ekskluzivnost, ni dublju vrijednost koju brend nudi.
Poslije: Leptir je nit vodilja ovog rebrandinga. Novi logo brenda Želim znati inspiriran je leptirovim krilima, ali suptilno, u obliku apstraktnih linija koje u sebi nose simboliku transformacije, rasta i autentičnosti.
Elegantan serifni font naziva brenda komunicira ozbiljnost i premium kvalitetu, dok ime osnivačice suptilno podržava glavni identitet u manjem, modernom fontu.
Odabrane boje također simboliziraju rast i razvoj. Plave i bordo-smeđe simboliziraju prizemljenost, proces učenja i dubljih uvida, zatim one prelaze u svijetlije, toplije boje boje koje simboliziraju hrabrost, unutarnju transformaciju, ali i ranjivost, da bi na kraju završili na puderasto bijeloj boji koja donosi osjećaj lakoće i unutarnjeg mira, stvarajući prostor za rast i nježnost prema sebi.
Redizajn web stranice:
Web stranica zelimznati.hr je osmišljena kao digitalni prostor koji odražava temeljne vrijednosti brenda – rast, snagu i autentičnost. Dizajn je prozračan i umirujući, bez vizualnih distrakcija, što omogućuje korisnicama da se u sadržaju osjete viđenima, shvaćenima i podržanima. Leptir kao simbol transformacije suptilno je uključenu atmosferu stranice, bez doslovnih prikaza. Cjelokupni dojam je smiren, topao i siguran – baš kao i psihoterapeutkinja koja stoji iza ovog brenda.
Dizajn društvenih mreža:
Uz novu vizualnu strategiju te web dizajn, osmišljen je i prepoznatljiv Instagram feed.
Dizajn objava strukturiran je tako da boje jasno odijeljuju različite teme: plava je za edukativne sadržaje, crvena za emocionalne poruke i izazove, bež i ružičasta za nježnost i podršku. Tipografija i kompozicija pažljivo su usklađene kako bi zadržale premium i smirujući dojam, a istovremeno bile čitljive i privlačne.
Ovim redizajnom svi online i offline vizualni elementi postaju dio jedinstvene, autentične priče povezane tonom, bojama i porukom, kako bi snažno i nježno rezonirala s idealnim klijenticama koje su spremne na osobnu transformaciju.










































Jesi li spremna
osvojiti vrh uspjeha?
...jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!

