º predstavljanje projekta •
inRi Branding
Optimizam, pripadnost, podrška, povjerenje, uključivost…inRi Branding je obrt za marketing i savjetovanje koji se bavi vođenjem društvenih mreža, savjetovanjem u vezi organskog rasta, izradom strategije za poslovanje u digitalnom okruženju…
Jednostavnim rječnikom, obrt koji pomaže obrtnicima i mikro poduzetnicima u prezentaciji brenda na društvenim mrežama, još jednostavnijim: marketing s dušom.
Ideja oko izrade logotipa i vizualnog identiteta svela se na logotip koji sadrži INRI, naziv samog brenda.
“in” – unutra, unutar zajednice, pripadnost, dio kruga, kao moderno, aktualno, u trendu.
”Ri” – oznaka za Rijeku, ali u kombinaciji s “Branding” čita se kao “rebranding” kao jedna od usluga.
Strelica izvedena iz slova “in” simbolizira stabilni napredak i rast, jer budimo realni – ništa veliko se ne događa preko noći, a adut ovog obrta je iskrenost. Kombinacija znaka i stabilne tipografije, strelice koja se nastavlja iz “n” i ulazi u “R”, asocira na rast samopouzdanja koji dolazi ustrajnošću. Blago predimenzioniran i naglašen krug iznad slova i pojačava simboliku zajedništva i sigurnosti.