º predstavljanje projekta •

TZ Grada Otočac

Za ovaj projekt dizajnirali smo:

🚀  Logo & vizualni identitet
🚀  Grafički online i offline materijal

Svaki projekt nosi u sebi svoju priču, a naša suradnja na redizajnu logotipa i standardizaciji identiteta Turističke zajednice Grada Otočac ima posebno značenje za nas.

Anamarija Žic (MONTE Creative Studio) i Ivan Skender (Nama) udružili su kreativne snage s ciljem redizajna i uspostavljanja novog vizualnog identiteta TZ Grada Otočca.

Transformacija Grada Otočca u neodoljivo odredište za sve ljubitelje putovanja.

Svaki detalj novog identiteta pažljivo je osmišljen s ciljem suvremenijeg i jasnijeg predstavljanja bogatstva i ljepote ovog grada i kraja. Osim estetskog aspekta, konzistentnosti i dosljednosti, cilj je privući veći broj turista, podići razinu ponude grada te stvoriti pozitivnu percepciju o destinaciji. Kroz redizajn, željeli smo stvoriti atraktivnu i funkcionalnu vizualnu prezentaciju Grada Otočca koja će istaknuti njegove prirodne ljepote, kulturnu baštinu i brojne turističke atrakcije na otvorenom.

Ova priča o redizajnu nije samo naša, već je i priča o zajedničkom trudu i angažmanu Turističke zajednice Grada Otočca i njihovoj predanosti ka stvaranju bolje i suvremenije budućnosti za ovaj prekrasan plavo-zeleni grad.

Vizualni i verbalni identitet

Osim što je TZ Grad Otočac dobio novi vizualni identitet, napravljena je i standardizacija. Svi promotivni i uredski materijali, kao i signalizacija, bit će u skladu s novim izgledom, što će dodatno povećati prepoznatljivost destinacije i olakšati pronalazak za posjetitelje. Grada Otočac se transformira u neodoljivo odredište za sve ljubitelje putovanja i aktivnosti na otvorenom!

Svjež, dinamičan i moderan logotip koji kombinira kružne geometrijske oblike stvarajući prepoznatljiv i distinktivan vizualni identitet asocirajući na aktivnosti u prirodi, prirodne ljepote i povijesne znamenitosti. Znak se sastoji od tri kruga koji simboliziraju ostatke Fortice, povijesne tvrđave iz 17. stoljeća koja se nalazi na brdu Fortica iznad Otočca. Utvrda koja je povijesno važan simbol grada, a nalazi se i na grbu grada, sada postaje duboko ukorijenjena i kroz tri kruga znaka logotipa. Tri kruga, različitih veličina, doprinose ritmičnosti i raznolikosti referirajući se na široku lepezu aktivnosti i turističkih atrakcija i “ponešto za svakoga”.

Paleta boja sastoji se od nijansi plavih i zelenih tonova koji su odabrani s ciljem da odraze prirodne ljepote krajolika – od bogatstva vode, rijeka, šuma i planina sve s ciljem naglašavanja prirodnih ljepota i aktivnog turizma destinacije.

U verbalnom identitetu zadržan je #discoverotočac i Discover Otočac kao ključne i već ukorijenjene elemente. Razmišljali smo o asocijacijama koje počinju ili sadrže glas “O”, poput: OTKRIJ – DISCOVER, OAZA – OASIS. Kombinirajući te riječi, stvorili smo različite prijedloge koji ističu istraživanje prirodnih ljepota grada Otočca i pozivaju posjetitelje da istraže i dožive prirodni raj na rijeci Gacki poput: Discover Otočac: Otkrij Oazu Prirode ili Otkrij, Takni, Osjeti. Simbolizira interakciju s prirodom, koristeći taktilnu radnju kako bi se pojačao i osvijestio doživljaj.

branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn
branding_logo_dizajn

Jesi li spremna
osvojiti
vrh uspjeha?

...jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!