º predstavljanje projekta •
Ros Marine
Ros Marine je brend koji proizvodu prirodnu kozmetiku. Ideja iza Ros Marine vizualnog i verbalnog identiteta bila je stvoriti simbol koji će govoriti o obitelji, stabilnosti i povjerenju. U dizajnu ambalaže proizvoda korišteni su reciklirani materijali i praktična pakiranja.
(Iz razgovora s klijenticom)
Pitanje: Kako vidiš svoj brand? Koju emociju želiš da kupci prilikom korištenja proizvoda? Što želiš prenijeti?
Odgovor: Kada vide logo htjela bi da prepoznaju kvalitetu, učinkovitost, brigu za okoliš. Voljela bi da ljudi u brendu prepoznaju prijatelja od povjerenja:
– koji je uz nas kad je potrebno,
– koji nas uveseljava,
– od kojeg možemo zatražiti savjet,
– s kojim uživamo,
– s kojim idemo u avanture,
– koji nas podržava,
– i s kojim dijele iste vrijednosti.
Objašnjenje vizualnog i verbalnog identiteta
Ros Marine:
Složen i dubok koncept = kombinira elemente ružmarina (lat. ros marinus = “morska rosa”), mora (marinus) i hidratacije (rosa) = kožna njega.
Verbalni identitet:
Slogan “Za moju obitelj” sadrži srž predanosti stvaranju proizvoda koji odgovaraju dinamičnom životu svake obitelji. “Za moju obitelj” je više od riječi – to je obećanje kvalitete, sigurnosti i brige.
Znak:
Organska forma unutar polukružnog okvira simbolizira obiteljsko stablo i prirodu. Zaobljeni okvir = sigurnost = obitelj = stabilan i jak temelj (korijen)
Nepravilne organske linije = krošnja ili korijen = biljke i mirisi nošeni vjetrom
Tipografija:
Retro = Bold = jasan = za sve generacije = dojam iskustva i znanja
Element kapi R + I = hidracija
ritmične valovite linije = more, povjetarc, valovi
Paleta boja:
Inspirirana recikliranim materijalima, morem i retro kozmetičkim proizvodima