Portfolio

Dizajn logotipa i brandiranje: Chloris florist design

Dizajn logotipa, vizualnog identiteta i naming (osmišljavanje imena)

Klijent: Chloris florist design

Godina: 2022.

Priča o brandu više je od imena i logotipa…

Chloris je brand koji se bavi uslugama dekoriranja prostora cvjetnim instalacijama, aranžmanima i dekoracijama, sobnim biljkama i terarijima te dekoriranjem evenata (npr. vjenčanja, promocije, rođendani). U dekoriranju koriste isključivo prirodni materijali u skladu s godišnjim dobom, a dekoracija reinterpretira teksture i uzorke iz svijeta umjetnosti. Priroda, kompleksna i istovremeno jednostavna odražava se u dekoracijama koje teže decentnosti i traže simboliku u svakoj biljci.

U grčkoj mitologiji ime Chloris (/ˈkloris/), doslovno znači: “zelenkasto-žuta”, “blijedozelena”, “blijeda”, “blijeda” ili “svježa”. Chloris je grčko božanstvo, božica cvijeća i proljeća a kroz umjetnost se često prikazivala kao mlada žena, ogrnuta plaštem cvjetnih uzoraka okružena različitim cvijećem kojima je izražavala svoje osjećaje i raspoloženja. Zapadni vjetar, Zefir, poljubio ju je i ona se transformirala u Floru. Tu scenu prikazao je renesansni umjetnik Sandro Botticelli u djelu “Primavera”. Upravo je to djelo poslužilo kao temeljna inspiracija za vizualni identitet brenda. Grčko ime uzeto je ne samo zbog cvjetne simbolike i simbolike božanstva proljeća, već ga povezujemo s vlasnicom brenda Helenom čije ime vuče grčke korijene (u grčkoj mitologiji Helena je kći Zeusa i Lede, a znači sjaj, blistavost).

Botticellijevo djelo “Primavera” uzeto je kao polazišna inspirativna točka u građenju vizualnog identiteta i cijele ideje oko simbolike cvijeća i reinterpretacije djela velikih majstora u obliku dekoracije eventa, buketa, terarija itd. Razvoj ornamenata i dekorativnih uzoraka kroz povijest poslužila je kao glavna ideja za reinterpretaciju istih motiva kroz dekorativnu djelatnost kojom se brand bavi. Naime, cilj je u odabiru cvijeća, boja, tekstura za primjer uzeti neko djelo iz povijesti umjetnosti ili isječak cvjetnih ornamenata i reinterpretirati ga. Primjerice, veliki izvor inspiracije može poslužiti engleski tekstilni dizajner William Morris (1834. – 1896.), predvodnik pokreta Arts & Crafts. Njegov glavni doprinos umjetnosti su ponavljajući uzorci za tapete i tekstil, od kojih se mnogi temelje na promatranju prirode iz blizine.

Vizualiziranje branda kroz grafička rješenja tiskanog materijala

Izuzev povijesno umjetničke vrijednosti lika božice cvijeća, vizualno i tekstualno naziv “Chloris” odaje snažan i upečatljiv, pamtljiv zuk, dok s druge strane posjeduje eleganciju i nježnost koja je u skladu s emocijama koje sadrže eventi poput vjenčanja, proslava važnih obiteljskih događaja i buketa. Čitav brend vizualno ali i kroz djelatnost obiluje emocijama sreće, nježnosti, spoja s prirodom, slobodom, prozračnošću, vedrinom i svježinom. Korištene pastelne, nježne, prirodne i puderaste boje u skladu su s djelatnostima kojima se brend bavi, ali i interpretiraju značenje božice Chloris (“zelenkasto-žuta”, “blijedozelena”, “svježa”).

”Touch of Goddess.”  slogan je brenda čime smo zaokružili i potvrdili funkciju božiće cvijeća. Dodirom, pretvara u cvijeće, dodirom stvara ljepotu, svojim rukama doprinosi i budi najljepše emocije.

Dizajn grafičkih materijala i uzoraka

 

Kako bi brand bio ispravno predstavljen i kroz tiskani materijal, u paket vizualnog identiteta uključena je i izrada grafičkog (promotivnog) materijala. Za potrebe svoje djelatnosti, Chloris je izradila vizitke, kartice za umetanje u bukete, naljepnice okruglog formata i različite uzorke za pakiranja i dekoracije.

Ne trebaju ti svi grafički materijali, trebaju ti samo oni pravi. Zajedno ćemo osmisliti najbolje grafičko rješenje za tvoje probleme, a što sve ulazi u “Start paket za male biznise” pročitaj na ovom linku!

jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!

Jesi li spremna osvojiti vrh uspjeha?

Jesi li spremna osvojiti vrh uspjeha?

jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!