º portfolio • Logo & NAMING & VIZUALNI IDENTITET

Chloris Florist Design: Logo, vizualni i verbalni identitet

Chloris je brand koji se bavi uslugama dekoriranja prostora cvjetnim instalacijama, aranžmanima i dekoracijama, sobnim biljkama i terarijima te dekoriranjem evenata (npr. vjenčanja, promocije, rođendani). U dekoriranju koriste isključivo prirodni materijali u skladu s godišnjim dobom, a dekoracija reinterpretira teksture i uzorke iz svijeta umjetnosti. Priroda, kompleksna i istovremeno jednostavna odražava se u dekoracijama koje teže decentnosti i traže simboliku u svakoj biljci.

U grčkoj mitologiji ime Chloris (/ˈkloris/), doslovno znači: “zelenkasto-žuta”, “blijedozelena”, “blijeda”, “blijeda” ili “svježa”. Chloris je grčko božanstvo, božica cvijeća i proljeća a kroz umjetnost se često prikazivala kao mlada žena, ogrnuta plaštem cvjetnih uzoraka okružena različitim cvijećem kojima je izražavala svoje osjećaje i raspoloženja. Zapadni vjetar, Zefir, poljubio ju je i ona se transformirala u Floru. Tu scenu prikazao je renesansni umjetnik Sandro Botticelli u djelu “Primavera”. Upravo je to djelo poslužilo kao temeljna inspiracija za vizualni identitet brenda. Grčko ime uzeto je ne samo zbog cvjetne simbolike i simbolike božanstva proljeća, već ga povezujemo s vlasnicom brenda Helenom čije ime vuče grčke korijene (u grčkoj mitologiji Helena je kći Zeusa i Lede, a znači sjaj, blistavost).

Vizualno i tekstualno naziv “Chloris” odaje snažan i upečatljiv, pamtljiv zuk, dok s druge strane posjeduje eleganciju i nježnost koja je u skladu s emocijama koje sadrže eventi poput vjenčanja, proslava važnih obiteljskih događaja i buketa.

Čitav brend vizualno ali i kroz djelatnost obiluje emocijama sreće, nježnosti, spoja s prirodom, slobodom, prozračnošću, vedrinom i svježinom. Korištene pastelne, nježne, prirodne i puderaste boje u skladu su s djelatnostima kojima se brend bavi, ali i interpretiraju značenje božice Chloris (“zelenkasto-žuta”, “blijedozelena”, “svježa”).

”Touch of Goddess.”  slogan je brenda čime smo zaokružili i potvrdili funkciju božiće cvijeća. Dodirom, pretvara u cvijeće, dodirom stvara ljepotu, svojim rukama doprinosi i budi najljepše emocije.

Jesi li spremna
osvojiti
vrh uspjeha?

...jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!