º predstavljanje projekta •
Taki Style
Za ovaj projekt dizajnirali smo:
🚀 Logo & vizualni identitet
🚀 Šablone za društvene mreže
🚀 Web stranicu
🚀 Grafički online i offline materijal
Taki Style je brend inspiriran ženskom ljepotom – svaki komad nakita koji nudi je poseban, baš kao i vlasnice tog komada, a još posebnija je vlasnica ovog brenda, koja me nakon tri godine uspješnog poslovanja kontaktirala sa željom za vizualnom transformacijom jer je napravila ogromni korak i otvorila fizički butik u Splitu.
U ovaj Full Branding paket uključen je redizajn logotipa, osvježavanje palete boja te oblikovanje prepoznatljivog vizualnog identiteta koji se odražava na svim platformama: od društvenih mreža do web stranice, ali i fizičkog butika.
Taki je bold brend jer je i Lucija (vlasnica) takva – vedra, pozitivna i odvažna!
Logotip: Ovaj tipografski logo nježnih obruba i finih linija odiše elegancijom i nježnošću dok mu tagline, odnosno slogan, pisan serifnim fontom, donosi profinjenost. Taki na turskom znači „nakit”, a osobna poveznica vlasnice s Turskom daje logotipu jedinstvenu priču i autentičnost.
Tipografija: Tipografija dodatno naglašava profinjenost brenda. Serifni font u naslovima u kombinaciji s modernim sans-serif fontovima u tekstovima postiže sklad između tradicije i suvremenosti. Ta kombinacija fontova na web stranici privlači pažnju, dok informativni tekstovi i dalje ostaju čitljivi i jasno strukturirani.
Paleta boja: Paleta boja korištena u svim vizualima i na svim medijima nadovezuje se na novu, odvažnu paletu brenda. Svijetla neon zelena boja i jarko ružičasta su idealna kombinacija da se brend istakne. Ružičasta boja daje osjećaj topline, odvažnosti i senzualnosti. Neon zelena boja unosi hrabrost i modernost u paletu i jasno komunicira da TAKI nije tradicionalni brend nakita, već inovativan i odvažan, koji privlači mlađu, urbanu publiku. Nježna krem boja koristi se za pozadine i neutralne sekcije, omogućujući ružičastoj i neon zelenoj da dođu do izražaja.
Web stranica i društvene mreže: Svi vizualni elementi brenda i tipografija provučeni su kroz dizajn web stranice i dizajna šablona za društvene mreže. Navigacija na web stranici je intuitivna , a webshop je jednostavan za korištenje, s jasnom i preglednom kategorizacijom proizvoda.
Ambalaža i fizički materijali: Novi dizajn ambalaže prati novu estetiku brenda, što kupovinu sada čini luksuznim iskustvom.