º predstavljanje projekta •

 

Taki Style

Taki Style je brend inspiriran ženskom ljepotom – svaki komad nakita koji nudi je poseban, baš kao i vlasnice tog komada, a još posebnija je vlasnica ovog brenda, koja me nakon tri godine uspješnog poslovanja kontaktirala sa željom za vizualnom transformacijom jer  je napravila ogromni korak i otvorila fizički butik u Splitu. 

U ovaj Full Branding paket uključen je redizajn logotipa, osvježavanje palete boja te oblikovanje prepoznatljivog vizualnog identiteta koji se odražava na svim platformama: od društvenih mreža do web stranice, ali i fizičkog butika.

Taki je bold brend jer je i Lucija (vlasnica) takva – vedra, pozitivna i odvažna!

Logotip: Ovaj tipografski logo nježnih obruba i finih linija odiše elegancijom i nježnošću dok mu tagline, odnosno slogan, pisan serifnim fontom, donosi profinjenost. Taki na turskom znači „nakit”, a osobna poveznica vlasnice s Turskom daje logotipu jedinstvenu priču i autentičnost.

Tipografija: Tipografija dodatno naglašava profinjenost brenda. Serifni font u naslovima u kombinaciji s modernim sans-serif fontovima u tekstovima postiže sklad između tradicije i suvremenosti. Ta kombinacija fontova na web stranici privlači pažnju, dok informativni tekstovi i dalje ostaju čitljivi i jasno strukturirani.

Paleta boja: Paleta boja korištena u svim vizualima i na svim medijima nadovezuje se na novu, odvažnu paletu brenda. Svijetla neon zelena boja i jarko ružičasta su idealna kombinacija da se brend istakne. Ružičasta boja daje osjećaj topline, odvažnosti i senzualnosti. Neon zelena boja unosi hrabrost i modernost u paletu i jasno komunicira da TAKI nije tradicionalni brend nakita, već inovativan i odvažan, koji privlači mlađu, urbanu publiku. Nježna krem boja koristi se za pozadine i neutralne sekcije, omogućujući ružičastoj i neon zelenoj da dođu do izražaja.

Web stranica i društvene mreže: Svi vizualni elementi brenda i tipografija provučeni su kroz dizajn web stranice i dizajna šablona za društvene mreže. Navigacija na web stranici je intuitivna , a webshop je jednostavan za korištenje, s jasnom i preglednom kategorizacijom proizvoda.

Ambalaža i fizički materijali: Novi dizajn ambalaže prati novu estetiku brenda, što kupovinu sada čini luksuznim iskustvom.

PrijePoslije
PrijePoslije
Dizajn web stranice
dizajn šablona za društvene mreže
Brendiranje društvenih mreža
Brendiranje društvenih mreža
dizajn darovne kartice za nakit
dizajn darovne kartice za nakit
Dizajn radne odjeće: Gardenland
dizajn naljepnica okrugle
dizajn naljepnica okrugle
Dizajn radne odjeće: Gardenland
Dizajn web stranice
dizajn darovne kartice za nakit
dizajn darovne kartice za nakit
dizajn naljepnica okrugle
Dizajn radne odjeće: Gardenland

Jesi li spremna
osvojiti
vrh uspjeha?

...jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!