º predstavljanje projekta •
Menča
Menča je mjesto za svaku ženu na kojem se mogu naći brojni savjeti vezani uz mjesečnicu, može riješiti kviz i saznati koja je čašica idealna za tebe, može pronaći toliko dobrih i probranih proizvoda na jednom mjestu, svaka od vas osjeća sigurno i slušano.
Sonja mi se javila s upitom kako je njenom web shopu potrebno osvježenje koje će biti vizualno usklađeno s brendom i ciljanom publikom, ali i bitnije – korisnički prihvatljivije. Što to znači?
Korisničko iskustvo na web stranici ključno je iz nekoliko razloga:
– povećava zadovoljstvo i gradi lojalnost kupaca
– potiče na vraćanje web shopu i širenju preporuke
– povećava dobit jer je kupovina jednostavna
– gradi reputaciju brenda
– smanjuje zahtjeve za korisničku podršku, a time optimizira i olakšava poslovanje (korisnici mogu samostalno i bez poteškoća pronaći informacije koje su im potrebne)
Dok sam pažljivo razmišljala o usklađivanju vizualnih elemenata na stranici, poput palete boja, tipografije i ostalih detalja, uvijek sam bila vođena Menčinom krilaticom “Ljubav prema prirodi, ljubav prema sebi“. Ženstveni dizajn odlikuje se mekim oblinama, pastelnim nijansama ljubičaste i nježnim uzorcima. Odabir fotografija usklađen je s paletom boja i motivima poput cvijeća, ruku i žena u trenucima posvećenima sebi, čime se slavi ženstvenost i dodaje doza elegancije, gracioznosti i ljepote.
Nekoliko tjedana nakon lansiranja redizajniranog webshopa čula sam se sa Sonjom da analiziramo što se dogodilo: ”Mjesec dana nakon redesigna mogu vidjeti rezultate povećane prodaje. Sada je webshop korisnički prihvatljiv, stalno poteže na kupnju i lijepo izgleda…Anamarija je riješila svaki detalj mojih zahtjeva – a neki nisu bili baš jednostavni….Ispalo je još bolje od mojih očekivanja.“