º predstavljanje projekta •
Krčka škatula
Za ovaj projekt dizajnirali smo:
🚀 Grafički online i offline materijal
Priča o 5 brendova
okupljenih u jednu škatulu
Krčka škatula okuplja kreativne žene poduzetnice s otoka Krka. Projektom krčka škatula otočanke nude autohtoni i originalni suvenir kao poklon za razne prigode, pričaju priču o mirisima i okusima otoka Krka te podržavaju i osnažuju lokalnu proizvodnju.
Sjajna poduzetnička priča koja okuplja lokalne, 100% prirodne, ručno rađene proizvode s otoka Krka.
Tamara Travaš jedna je od žena poduzetnica čiji se proizvodi nalaze u krčkoj škatuli. Tamara stvara vesele i unikatne ilustracije otočnih motiva koje se apliciraju na razglednice, lončiće, torbe i dr. Uključiti Tamaru u stvaranje vizualnog identiteta čitavog brenda krčka škatula nametnulo se samo od sebe. Tamara je odabrala niz pastelnih tonova koje odražavaju otočni krajolik i okuse i mirise sadržane u kutiji. Dizajn je začinila u svom tonu dodavši vesele, poletne ilustracije tipičnih otočnih motiva koji se referiraju na sastojke od kojih su sačinjeni proizvodi iz kutije: masline, lavanda, smilje, ružmarin, ovca (vuna), otok Krk.
Uspostavljen vizualni identitet koji je sadržavao boje, ilustracije (elemente) i tipografiju, trebalo je grafički okupiti i oblikovati u katalog. Grafičko oblikovanje je postupak oblikovanja stranice kojim se tekst, fotografije, ilustracije i grafički elementi primjenom dizajnerskih rješenja oblikuju u cjelinu i pripremaju za tisak. Jednostavnim rječnikom, povezati sve podatke, fotografije, elemente u pitku cjelinu koja priča samo njihovu jedinstvenu priču.