º predstavljanje projekta •
Loopco Bags
Za ovaj projekt dizajnirali smo:
🚀 Logo & vizualni identitet
🚀 Web stranicu
🚀 Grafički online i offline materijal
Raditi s klijenticom koja dijeli iste vrijednosti je nešto posebno. Ako bi nas morala opisati s tri (3) riječi to bi bile: odgovornost, fokus i primjena. To je suradnja koja obostrano uvijek donosi rezultate.
Ana-Mariju (vlasnicu Loopco Bags) je, uz moju osobnost i stil, privuklo upravo to što je kod mene mogla napraviti SVE što joj je trebalo da svoj brend podigne na level više i predstavi svoje premium proizvode kroz:
– Redizajn logotipa i vizualnog identiteta (s knjigom standarda)
– Grafički materijali (online: email potpis, Newsletter i Google Forms header, offline: darovna kartica, etikete, naljepnice, priprema logotipa za gravuru itd.)
– Webshop
S pažljivo izabranom paletom boja, fontovima i elementima, stvorila sam vizualni identitet koji prenosi esenciju brenda – elegantni i održivi modni dodaci snažnog i prepoznatljivog stila.
“Beskonačno šik” postao je ključni dio identiteta brenda, a simbol beskonačnosti izveden iz duplog slova “o” suptilno referira na taj slogan, dodajući mu dublje značenje. LOOPco naglašava povezanost s ručnim radom, dok istovremeno označava “vez”, aludirajući na iznimnu pažnju posvećenu detaljima u izradi svake torbe.
S neutralnim i bež tonovima u paleti boja dodatno smo naglasili jednostavnost i vječnu eleganciju. Te boje u ovom kontekstu simboliziraju posvećenost održivosti i prirodi, dok istovremeno pružaju sofisticirani i luksuzan izgled, inspiriran poznatim modnim brendovima.
Loopco Bags nije samo brend, već simbol estetske inovativnosti, održivog pristupa i životnog stila za moderne i beskonačno šik žene.