º blog º

Kada je pravo vrijeme za redizajn logotipa i web stranice?

Naravno da ti je važno da tvoj brend ostane relevantan i prepoznatljiv u svijetu koji se neprestano mijenja. Logotip i web stranica ključni su elementi tvog vizualnog identiteta i često stvaraju prvi dojam kod potencijalnih klijenata. No, kako znati je li pravo vrijeme za redizajn logotipa i web stranice?

U ovom blogu istražit ćemo ključne znakove koji upućuju na to da je to vrijeme došlo upravo sada. Objasnit ću ti kako pristupiti procesu redizajna, te koje su koristi od ulaganja u transformaciju tvog vizualnog identiteta.

Koji su znakovi da je došlo vrijeme za redizajn logotipa?

Tvoj biznis je doživio „level-up” (ČESTITAM!)

Do sada si vjerojatno prošla kroz različite faze razvoja svog poslovanja. Možda si započela kao mali biznis s jednim proizvodom ili jednom uslugom, a sada si ponudu proširila na cijeli niz usluga. Tvoj logotip treba reflektirati te promjene. Ako je tvoj vizualni identitet dizajniran u početku, kada je tvoje poslovanje bilo u ranim fazama, možda više ne odgovara trenutnom statusu ili tvojoj novoj viziji. Jedan takav level-up doživio je i brend L. Design, pa škicni što smo sve čudesnog tu napravili.

Promijenila si ciljanu publiku (znaš kakvih klijenata želiš više, a kakvih manje)

Ako se tvoja ciljana publika promijenila ili proširila, vrijeme je da ponovno razmisliš o svom logotipu i vizualnom identitetu. Dizajn koji je bio primjeren prije nekoliko godina možda više ne rezonira s tvojom trenutnom publikom. Na primjer, ako si započela s proizvodima ili uslugama za žene, ali sada si zaključila da su tvoj idealni klijent žene poduzetnice, tvoji vizuali trebaju odražavati tu promjenu. Ta divna stvar se dogodila i Sandi njenom brendu Momento. Odmah je znala da moramo u redizajn da privuče čim više idealnih klijentica s kojima obožava raditi.

Imaš zastarjeli dizajn

Grafički trendovi se mijenjaju, a logotipi i vizuali koji su bili popularni prije deset godina sada mogu izgledati zastarjelo. Ako tvoj logotip djeluje staromodno, može ostaviti dojam da tvoje poslovanje nije inovativno ili u tijeku s vremenom. Modernizacija logotipa ne znači gubitak identiteta, već prilagođavanje suvremenim standardima. Jedan takav redizajn logotipa doživio je Bodulka design.

Nedostaje mu svestranost

Dobar vizualni dizajn mora biti svestran i funkcionalan u različitim medijima. Ako tvoj trenutni dizajn ne izgleda dobro na različitim platformama – na društvenim mrežama, promotivnim materijalima ili pakiranjima, itd. – možda je vrijeme za redizajn. Tvoj vizualni identitet mora biti prepoznatljiv i atraktivan, bilo da se prikazuje na velikom billboardu ili na malom ekranu pametnog telefona.

Kada je vrijeme za redizajn web stranice?

Tvoja stranica je tehnički zastarjela

Tehnologija se brzo mijenja, a web stranica koja je prije nekoliko godina bila vrhunska, danas može izgledati zastarjelo ili nefunkcionalno. Ako tvoja web stranica nije optimizirana za mobilne uređaje, sporo se učitava ili ima zastarjele sigurnosne protokole, to su jasni znakovi da je potrebno osvježenje. Kvalitetna web stranica mora pružiti besprijekorno korisničko iskustvo, bez obzira na uređaj s kojeg posjetitelji pristupaju. Brend Magical Book Lab je dobio jednu takvu transformaciju. Kako izgleda prvotno stanje a kako ono poslije – provjeri ovdje.

Prekrojila si svoju poslovnu strategiju

Kao što se tvoj biznis mijenja, tako bi se trebala mijenjati i tvoja web stranica. Ako si promijenila fokus poslovanja, proširila ponudu ili uvela nove usluge, tvoja web stranica mora to jasno komunicirati. Nije dovoljno samo dodati nove stranice ili sekcije – ponekad je potrebno redizajnirati cijelu stranicu kako bi bila u skladu s tvojom novom strategijom.

Imaš nisku stopu konverzije

Ako tvoja web stranica ne donosi rezultate kakve očekuješ, to može biti znak da je dizajn problem. Niska stopa konverzije može ukazivati na to da korisničko iskustvo nije optimalno, da je navigacija zbunjujuća ili da vizualni elementi ne privlače pažnju. Redizajn može pomoći u optimizaciji korisničkog iskustva, što može rezultirati većim brojem konverzija*.

* Stopa konverzije je postotak posjetitelja stranice koji naprave nešto što ti želiš – bilo to klik na neki gumb ili kupovina proizvoda ili usluge.

Nedosljednost s novim vizualnim identitetom

Ako si već redizajnirala logotip ili osvježila svoj vizualni identitet, važno je da i tvoja web stranica prati te promjene. Nedosljednost u dizajnu može zbuniti posjetitelje i umanjiti profesionalnost tvog brenda.

Kako pristupiti procesu redizajna?

Analiziramo postojeće stanje

Prije nego što započnemo s redizajnom, važno je provesti detaljnu analizu trenutnog stanja tvog logotipa i web stranice. Što funkcionira dobro? Koji elementi izazivaju probleme? Što tvoja publika voli, a što ne? Ova analiza pomoći će ti da razumiješ što treba zadržati, a što promijeniti.

Moraš jasno definirati ciljeve

Ciljevi koje želiš postići redizajnom moraju biti jasni. Je li tvoj cilj povećati vidljivost brenda, poboljšati korisničko iskustvo, ili možda privući novu ciljnu skupinu? Jasno definirani ciljevi pomoći će nam da usmjerimo proces redizajna i donosimo odluke koje će te približiti postizanju tih ciljeva.

Uključi povratne informacije

Povratne informacije od klijenata i korisnika mogu biti izuzetno korisne u procesu redizajna. Oni nam mogu dati uvid u to što funkcionira, a što ne, iz perspektive korisnika.

Zašto je redizajn dobra stvar?

Povećava prepoznatljivost brenda

Jedan od najvećih pluseva redizajna logotipa i web stranice je povećanje prepoznatljivosti brenda. Modernizirani vizualni identitet može ti pomoći da se istakneš na tržištu i privučeš pažnju potencijalnih klijenata. Dosljednost u dizajnu ključna je za izgradnju snažnog brenda koji će tvoji idealni klijenti prepoznati i kojem će vjerovati.

Poboljšava korisničko iskustvo

Kada redizajniramo tvoju web stranicu, možemo optimizirati korisničko iskustvo na način koji će povećati zadovoljstvo korisnika i potaknuti ih na akciju. Bolja navigacija, brže učitavanje stranica i atraktivniji vizualni elementi mogu značajno povećati angažman i konverzije.

Unaprjeđuje optimizaciju za pretraživače (SEO)

Redizajn web stranice može ti pomoći da poboljšaš SEO i povećaš svoju vidljivost na tražilicama. Korištenje modernih tehnika i alata za optimizaciju može osigurati da se tvoja stranica pojavljuje na vrhu rezultata pretraživanja, privlačeći više posjetitelja i potencijalnih klijenata.

Jača povjerenje kod klijenata

Kada klijenti vide da tvoj brend održava moderan i profesionalan izgled, to može značajno povećati njihovo povjerenje. Redizajn je prilika da pokažeš da si posvećena kvaliteti i da stalno radiš na poboljšanju svog poslovanja.

Ako se prepoznaješ u nekim od gore navedenih znakova, nemoj odgađati.. Redizajn može biti izazovan, ali je i predivna prilika za rast. Ulaganje u kvalitetan vizualni identitet i funkcionalnu web stranicu isplati se dugoročno, jer ti pomaže da privučeš nove klijente, ojačaš svoju poziciju na tržištu i izgradiš prepoznatljiv i uspješan brend.

Ako i dalje nisi sigurna je li redizajn pravi korak za tebe, postavi si ovih 6 ključnih pitanja!

1. Komunicira li tvoj trenutni logotip jasno tvoju misiju, viziju i vrijednosti? Ako bi netko tko prvi put vidi tvoj logotip trebao pogoditi čime se baviš, bi li bio u pravu?

2. Kada bi usporedila svoj logotip i web stranicu s onima od konkurencije ili drugih uspješnih brendova, kako bi izgledali? Izgledaju li svježe i moderno, ili djeluju zastarjelo i staromodno?

3. Privlači li tvoj trenutni vizualni identitet publiku koju želiš? Ako si, na primjer, počela ciljati na klijente čije su vrijednosti održivi razvoj, odgovara li tvoj dizajn njihovim očekivanjima i ukusu?

4. Djeluju li vizualni elementi tvog brenda – od logotipa do web stranice, promotivnih materijala i društvenih mreža – kao dio jedinstvene cjeline? Ako postoji nedosljednost, gdje je najizraženija?

5. Kako se tvoja web stranica prikazuje na različitim uređajima? Da li se brzo učitava, lako navigira i izgleda jednako atraktivno na mobilnim uređajima, tabletima i računalima?

6. Razmislio tome gdje želiš biti za pet godina. Podržavaju li tvoj trenutni logotip i web stranica tu viziju? Ako ne, koje promjene moraš napraviti kako bi postigla željene rezultate?

Ako i dalje nisi sigurna, ne brini. Osjetit ćeš taj poriv za korakom više. A kad budeš spremna ići do vrha – znaš kome se javiti!

Jesi li spremna
osvojiti
vrh uspjeha?

...jer oblaci dolaze i odlaze, planine ostaju!