BLOG
Proces izrade logotipa i vizualnog identiteta
Kjuč je u komunikaciji i povjerenju!
Proces izrade logotipa i vizualnog identiteta razlikuje se od dizajnera do dizajnera. Svoj sam proces, način rada i korake testirala po principu “pokušaja i pogreške” sve dok nisam naišla na sebi savršenu formulu. Često mi se događa da klijent predloženi dizajn prihvati iz prve – bez revizije ili potpunog mijenjanja koncepta. Moja tajna leži u zdravoj komunikaciji, jasnim koracima i povjerenju.



Koji su koraci izrade logotipa i vizualnog identiteta?
Upoznavanje kreće s upitom
Dvije do tri rečenice ili 5 minutni telefonski poziv dovoljan mi je da procijenim jesmo li tvoj brend, ti i ja “perfect match”. Da, kao što i ti biraš i ja imam pravo birati.
Moja tri zlatna načela:
1. klijentova djelatnost mi je zanimljiva
2. traženi rok ulazi u moj kalendar
3. procijenim da je osoba moj tip klijenta: ugodan, jasan i strastven prema svom biznisu

Ponuda i ugovor
Kad obostrano “kliknemo”, na mail dobiješ službenu ponudu i detaljnu razradu ponude gdje piše što sve ulazi u paket vizualnog identiteta. Ponuda se prihvaća avansnim plaćanjem i rezervacijom termina i roka te potpisivanjem ugovora.
Čist račun, duga ljubav.
Jasni koraci, zadaci i odgovornost.

Anketa o brandu
Potom dobivaš online anketu preko koje me detaljnije upoznaješ s brandom, tvojim proizvodima i uslugama.
Samostalno ili uz moju pomoć kroz anketu definiraš svoju ciljanu publiku (idealnog klijenta), a dotičemo se i palete boja, tipa tipografije, smjera i primjene logotipa, dodatnih grafičkih materijala.
U ovom dijelu procijenim treba li nam još jedan poziv i jasnija razrada strategije.

Brand strategija
Tu kreće moj najdraži dio posla:istraživanje tržišta i konkurencije
definiranje glasa branda Moodboard (vision board) dizajn rješenja logotipa (ručno skiciranje i vektorizacija u Adobe Illustrator programu) definiranje palete boja odabir idealne tipografije …
Predstavljanje rješenja
Kod predstavljanja logotipa objašnjavam:
– zašto tako izgleda (horizontalni, vertikalni, znak),
– koje je značenje elemenata, simbolika boja,
– pojašnjavam ti odabir tipa tipografije i
– obavezno pokazujem primjenu tog logotipa u realnim situacijama vezanima uz tvoju djelatnost.

Knjiga standarda
Nakon konačnog prihvaćanja logotipa krećem s izradom dokumenta koji se zove: knjiga standarda.
PDF dokument koji sadrži: paletu boja, tipografiju i verzije logotipa (horizontalni, vertikalni, znak), smjernice za tiskare i dizajnere i sve one koji rade ili će raditi s tvojim brandom, vizualizacije i primjene logotipa na elemente vezane uz poslovnu djelatnost, vizualizacije i objašnjenja dozvoljenih primjena, specifična rješenja…

Isporuka materijala
U jednoj datoteci dobivaš:
knjigu standarda,
datoteke i varijante logotipa (.eps, .svg, .pdf, .jpg, .png),
profilne slike za društvene mreže,
ostali dogovoreni grafički materijal s pripremom za tisak (vizitka, darovna kartica, letak, FB cover, ikonice…).

Bodrenje na putu uspona
Sa svojim klijentima održavam odnos, pratim uspon njihovog branda i tu sam im za pomoć i usmjerenje oko online i offline prezentacije.
U slučaju da žele korak više, nudim:
Dizajn i izradu web stranice
Brendiranje društvenih mreža
Dodatni grafički materijal